čtvrtek 19. září 2013

Letní komplet

...ne, že bych si na podzim šila letní šaty a kabelku, spíš sem čekala až mě někdo v šatech vyfotí, jak vidíte na fotce je moje věrná figurína, takže jsem můj komplet mohla prezentovat už dávno:)


8 komentářů:

  1. To je TEN vyšívaný květ, Magdi, že jo?!
    Vypadá tam úžasně. Láska!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ano ano to je ten květ:) Mockrát děkuju za pochvalu, moc ráda k tobě chodím na kukandu.

      Vymazat
  2. Majdi to je nádhera. Ten květ je nedostižný!

    OdpovědětVymazat
  3. Majdalenko, to je úplna nádhera, som ohromená, pa, Gabi.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ten vyšitý květ. Super nápad a skvělé provedení.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se taky moc líbí, nejdřív sem jí chtěla dát na prodej, ovšem xtý večer vyšívání jsem to zavrhla, to by byla doopavdy nezaplacená práce:)

    OdpovědětVymazat