čtvrtek 27. června 2013

Organizér a taška...

...aneb co všechno lze ušít z 30cm chobotničkové látky:)


9 komentářů:

  1. Jé , Majdi to je špica. Moc krásné šitíčko. M.

    OdpovědětVymazat
  2. To ji přímo vykouzlila :-)) moc krásně ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to kouzelná látka, hned jsem po ní musela sáhnout a něco z ní vytvořit:)

      Vymazat
  3. Majdi .. a je toho pořádný kus ;-) ... máš to krásné ... Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to máš pravdu:) Naštěstí mám spoustu tónů modré do kombinací, ale těch 30 cm chobotniček jsem zdělala do posledního centimetru:) Měj se krásně pa pa

      Vymazat
  4. nadhera - aj organizer aj taska, akurat pozeram, ze aj mne sa nieco podobne podarilo, chi :D a to som tuto videla teraz prvy krat prisaham... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten organizér je parádny. Nebude nejaký tutorial? nie že by sa mi to nedalo vydedukovať a prispôsobiť na seba, ale istota je istota.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc♥ Organizér je z časopisu Marina. Obávám se, že moje návody by stejně nikdo nepochopil, samotné mi to dá docela dost práci:)

    OdpovědětVymazat