středa 8. května 2013

po týdnu...

....sláva, hurá konečně jsem vyfotila domečkový oganizér a dovyšila kopretinu. Nejdřív jsem myslela, že z kopretiny udělám klopu na kabelku a šoupnu jí také na flér, ovšem mé vyšívání je tak pomalé, že jsem se do ní za těch x večerů úplně zamilovala a nechám si jí jen a jen pro sebe:)





Látky jsou z obchůdku LÁTKY PRO VÁS

7 komentářů:

  1. Krásná výšivka! Domečkový organizér je úžasný! Nádherné látky....Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrát děkuju za pochvalu, potěšila velice:)

    OdpovědětVymazat
  3. majdaleno, já už z tebe fakt nemůžu...
    ta tvoje cesta se mi TAK líbí, jak se s látkami mazlíš a nevalíš jeden produkt za druhým. prostě osobní invence jak vyšitá - doslova:o) výšivka neskutečná, totiž. fandím! j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky ti moc! Tvoje pochvala mě vždycky moc potěší, moc ráda k tobě nahlížím a vždycky se musím smát tvým postřehům.
      Máš pravdu já toho opravdu moc nevalím, kupuju si látky, které mi přirostly k srdci a baví mě je trochu dodělat podle svého, mimochodem u toho stihnu docela dost filmů, takže je to možná jen zástěrka, abych jen tak necivěla na obrazovku:)
      Díky moc a posílám pozdravy do vašeho "obýváku"


      Vymazat
  4. Majdi, to je nádhera zase ;-) Tak já mám oproti Janině pocit, že to valíš, ale v dobré :-) kopretina je nádherná, to vypadá jak umělecké dílo... a organizér přesně moje gusto!!

    OdpovědětVymazat
  5. ten domečkový organizér je skvělý!

    OdpovědětVymazat