pátek 12. dubna 2013

Vyšívaná...

...pro Jarušku:)
Už dlouho jsem si chtěla vyzkoušet výšivku na kabelu a když si o ní má nejvěrnější zákaznice(mimo mojí maminky, ta pořád vede:))  řekla tak to byla výzva a já se do ní po hlavě pustila:)





Látky koupeny u Bellet Fabrics

20 komentářů:

  1. Madlenko, to je v prdeli, já zrovna zítra letím pryč a uvidím ji až příští pátek!!! Ta je tak nááádherná!!!! Moooc děkuju!!! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuju Jaruško:) Aspon se budete těšit domů!

      Vymazat
    2. Milá Madlenko,právě se kochám! tohle je nejkrásnější kabelka, co jsem kdy viděla a měla.:) Strašně moc děkuju a přemýšlím, co příště. Krásné jaro!!!!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Majdalenko, je překrásná a koukám francouské uzlíky, ty mě vždy pozlobí :-)

      Vymazat
    2. Leni, oni to asi určitě nejsou ty pravé francouzské uzlíky, já ani nevím jak se dělají, musím se na to někde mrknout. Já protáhnu bavlnku udělám dva uzlíky a jedu znova. Myslím, že tenhle styl snad ani jméno nemá:)

      Vymazat
  3. ach, naozaj nádherne si ju vyzdobila ... úžasne jej to sekne !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Marti díky moc, měla sem z ní radost, jsou to moc příjemné barvy. Jaruška a moje mamka mi k tašce dodaly krásně padnoucí vlny, takže to byla fakt potěcha oka:)

    OdpovědětVymazat
  5. Majdi, je fakt překrásná!!!! Pokaždý, když nahodíš něco nového, tak si říkám, jaký jsem děsný lempl... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Katko, to stejný si říkám já, když koukám na ostatní:) Člověk se asi nemůže furt s nikym srovnávat a dělat věci ve svém tempu.

      Vymazat
  6. Majdi, je skvělá!! A máš můj obdiv s vyšíváním ;-) pro mě byla meta vysoká i vyšití toho ksichtíku ovečce v Palčicích :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani jakej obdiv, ty pleteš jak divá to já sem na to totálně levá, háček jo, ale jehlice to je katastrofa:)
      Ovečky máte parádní!

      Vymazat
  7. Majdaleno, tak to je mistrovský kousek! A obdivuju vždycky u Vás to vypracování uvnitř. Jednou si u Vás jednu koupím, pokud mi ji teda někdo nevyfoukne :-)
    Krásnou neděli
    Olga

    OdpovědětVymazat
  8. Olgo mockrát děkuji a klidně si napište z jaké látky by jste tašku chtěla a ušiju Vám jí přímo na míru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá, já popřemýšlím, jak co a k čemu. Děkuji

      Vymazat
    2. Ok:) Zatím děkuji za zájem a přeji (snad) slunečnou neděli.

      Vymazat
  9. Tak ta je supééér, nádherná..... musela udělat radost!

    OdpovědětVymazat