středa 3. dubna 2013

Nový přírustek

...aneb zviřátko neurčitého  druhu( Amálka na ní říkala beee, beee , Pavel pravil, že vypadá jako lama a moje mamka, že je to prý jasný zajíc) . Berta je myš ušita podle časopisu Marina a naše rodina má asi moc velkou fantazii:)

11 komentářů:

  1. Majdi, Berta s Amálkou jsou skvělé!! Bertu mám vysněnou... jednou na ni také dojde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani tak do toho, schválně co ní řeknou u tebe doma:)

      Vymazat
  2. Bertičku znám a myslím,že se povedla skvěle!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo, já z ní mám taky radost...asi víc než Amálka, ta furt tahá starýho medvídka:)

      Vymazat
  3. Bertička je krásná a je to myš a žádná lama nebo co :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc krásná a je hezké,že každý v ní vidí něco svého:-))))já bych ji odhadovala na klokanici podle velkého bříška, kde se možná krčí malý klokánek ne????:-((((krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, klokan u nás taky padnul na to sem úplně zapomněla:)

      Vymazat
  5. Bertička se moc moc povedla, je překrásná... a hlavní je, že dělá radost. Krásná práce opravdu. Přeji nádherné dny. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko díky, je to moje první hračka tak z ní mám fakt radost:)Amálčin děda přiložil také ruku k dílu a vysoustružil nám čtyři dřevěné knoflíky na míru Bertičce:)

      Vymazat
    2. Ty hořčicové korálky jsou DOKONALÉ. Je to limitovaná kolekce nebo může Amálčin děda ještě přisoustružit další?
      Jsou úžasné!!!
      (A hodily by se mi k botám ...)
      A paní Myš taky! (Znáš písničku Paní Myš od Plíhala - když jsem viděla tvé fotky, hned jsem si na ni vzpomněla ... :o)).

      Vymazat