úterý 9. dubna 2013

Maličkosti pro radost

Deka pro Lídu, která jede s klukama v pátek na čundr...se má:)


Háčkovaný košíček na kafe.


A do třetice všeho dobrého, jsem potáhla starou barovku, 
která měla před tím ohavný koženkový sedák.

A to je pro dnešek vše s přiházejícím sluníčkem mám plánů až až tak uvidím co z toho zrealizuju:)

10 komentářů:

  1. činaná ... ta barovka je úchvatná! .. ono upřímně vše je krásné ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc! Barovku přitáhl Pavel a nejdřív jsem nad ní ohrnovala nos, ale ted už k nám pěkně zapadla:)

      Vymazat
  2. U Tebe by mě, Majdalénko, ani nepřekvapilo, kdyby jsi všechny tyhle uchvatné "maličkosti" zvládla přes noc :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, kéž kdyby:) Jsem jak šnek, teda jakmile je slunko tak mám plno energie, ale jak je venku tenhle hnus tak raději zalezu do pelechu:)

      Vymazat
  3. Pro dnešek stačí paní, jo? :-) Ty jsi toho zase zvládla... deka na čundr to bude luxus ;-) ... háčkovaný košíček skvělý a ta taburetka úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vždyť to sou takový rychlovky:)Ale neboj neudělala sem to všechno přes noc, já to vždycky zapomenu nafotit a pak to vypadá, že je toho tolik:)

      Vymazat
  4. deka je boží!! na čundr se chystám taky.. jak bude teplo i v noci, vezmu psa a jedeeeem .-) barovka je výborná, krásná látka ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli díky moc! Já bych taky jela, už se těšim až budem jezdit všichni do kupy:)

      Vymazat