úterý 12. února 2013

Vyšívanky

Kouzelný obrázek  , který jsem chtěla jen sem tam vyšít, ovšem nějak sem se do toho ponořila takže mi spolknul tři večery a deset romantických filmů:)



                             kolekce  Flirt od Sandy Gervais

19 komentářů:

  1. je fakt kúzelný, vôbec nie je škoda tých večerov a filmov !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ona je to vlastně vždycky pro mě taková omluva abych neseděla jen tak s prázdnejma rukama u filmu:)

      Vymazat
  2. Musela jsem se jít ještě podívat sem na větší fotky než u Ivanky. Krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný, určitě není toho času škoda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nestíhám zírat.Je toto možné??TO JE NÁÁDHERA.DOKONALOST.

    OdpovědětVymazat
  5. Madlenko, ten je úžasný!!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná práce i podklad k vyšívání :-)

    OdpovědětVymazat
  7. A jaro je tu!!!
    Nejkrása.
    Ty teda umíš věci, hmmmmmmmmm, kloubouk dolů, se ti klaním klaním klaním!

    OdpovědětVymazat
  8. DOKONALOST♥
    Žaneta

    OdpovědětVymazat