čtvrtek 28. února 2013

Hurá do školy

Polštář pro paní učitelskou, opět "sežral" pár romantických filmů...za chvilku budu úplně přeslazená:)


14 komentářů:

  1. Magdo, polštář se moc vyvedl. Že já se nestala taky paní učitelskou... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko moc děkuju, já bych teda ve škole nemohla pracovat ani za nic, musí to být o nervy:)

      Vymazat
  2. ten je boží! ta výšivka, ach... paní učitelská bude mrkat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju moc, je to takovej pohádkovej polštář:) Vyšívání mě baví i když ho zatím moc neumím...

      Vymazat
  3. Majdi je nádherný ... nedá sa nepochváliť všade, kde ho nájdem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Majdi, reaguji ještě na tvou odpověď před několika dny. To je fakt legrace, ty původně z P, teď v K a já naopak. Tak můžeme vyjít náhodě vstříc a až bude hezky, můžeme se domluvit a vyrazit společně na hřiště. Naše malé cácorky by si mohly spolu hrát.
    Polštář se ti moc povedl. A kdy to všechno stíháš? Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti klidně napiš až budeš v K a jestli budem doma tak se můžem setkat na hrišti:)
      Stíhám v noci, když všichni spí:)

      Vymazat
  5. Takový polštářek bych taky chtěla dostat;-)ale asi ty moje studentíky moc trápim...Moje oblíbené látečky, obzvláště Lecien♥ no nádhera!

    OdpovědětVymazat