středa 22. srpna 2012

Náušničky

Prvně jsem tyhle drobné radosti viděla asi u Lily od té doby chvilka utekla a já si na ně vzpomněla až v létě.
Mám z nich velkou radost! Mám spoustu odstřižků a tohle je pro ně skvělé využití.






8 komentářů:

  1. Ach, čistá krása. Vybrala by som si asi...neviem sa rozhodnúť, fakt paráda. A Majdi, boli sme na ostrove Pag. Máme to tam radi. Dokonca náš Matúško sa tam naučil pred 4 rokmi chodiť a toho roku šnorchlovať. Mám z neho ohromnú radosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lil moc děkuju! Taky se ráda vracím na místa kde mi bylo dobře:) Matúško je teda víc než šikovnej, nějaké děti neumí ve čtyřech letech ani plavat a on už šnorchluje, to je super!

      Vymazat
  2. Majdi, ty jsou kouzelné! U mě vedou ty poslední... a ten šálek, ten je taky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky:) Mě se líbí všecky:) K šálku máme celý servis, ale na mě jsou ty hrnéčky moc pidi, takže to je jen na dekoraci..

      Vymazat
  3. nádhera Majdi, krásné kousky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Majdi drahá moja, tak to je překrásné čmaněníčko!!! To mi budeš muset prozradit jak na takové naušničky;-D. Zbytků mám doma taky dost a toto využití je božííí:o))). A naušnice střídám jak ponožky a už jsou ty staré zásoby okoukané. Šálek je taky úžasný. Páčko a maj sa bohousky Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško už jsem psala k tobě, ale překopíruju to i sem. At se do toho můžou pustit i další nadšenci:)
      Tady posílám odkazy kde jsem koupila vše potřebné:
      http://www.fler.cz/zbozi/sada-10x-buttonky-bez-ocka-vel-20-udelatko-1872952
      http://www.fler.cz/zbozi/1x-par-nausnicove-luzko-14mm-2678909
      Díky udělátku potáhneš knoflíček http://www.youtube.com/watch?v=o2InD6t-R9s
      a vlepíš do náušnicového lůžka, holky to lepí pistolí, ale já k ní až takovou důvěru nemám, takže sem použila chemopren.

      Vymazat