pátek 18. května 2012

Taška pro pletařky:)

Taška pro milovnice barevných klubíček, které nechtějí nosit svůj koníček v igelitce.    Tak tohle je můj počin ze včerejší noci:)



10 komentářů:

  1. Tak to jsi se krásně činila!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Majdi, tie nožničky na mašličke, to je nápad za milión. Ja ich tále hľadám. Už som minule rozmýšľala, že si ich dám na krk na šnúrke :-) Mamka bude nadšená, určite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lil, děkuju moc. Já sem takhle připevněné nůžky viděla na nějakém šitíčku, tak mě právě napadlo dát ho i do pletací tašky.

      Vymazat
  3. Majdi,
    krásné je to! A moc pěkné barvy.
    Přeju pěknou neděli. M

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherna, prakticka, ktera by se mi take hodila! Ja vetsinou popadnu tu igelitku :))

    OdpovědětVymazat
  5. Majdi zdrowim drahá moja, děkuji Ti za tetelivý komentík u mě na blogu, vždy mě Tvá návštěva potěší:o))). Taška je čmankózní, však víš, už jsem Ti ji obdivovala v klubíku;-D. Majdi tady je odkaz na ty transférové papíry, které používám já (http://www.rayfilm.cz/e-shop/select.php?detail_search=4&skupina=-10&9amp6803amp1=R0205.1123J). Jinak včilka jsem už taky zkoušela tisknout přímo na látku. Je to taky super, jen nevím, co to udělá, až se to bude prát;-0? Maj sa fanfárovo. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  6. No to je fantastický nápad a prekrásne spracovaný. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Holky mockrát děkuji za krásná slůvka:)

    OdpovědětVymazat